Τρίτη 4 Ιουνίου 2013


 
ΤΩΡΑ ΓΙΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΖΩΗ...

 Παρά τη θλίψη και τον πόνο μου για όλα όσα έχουν συμβεί, που ρήμαξαν οικονομικά τον τόπο μου και γέμισαν με απογοήτευση την ψυχή του κόσμου, νιώθω, συνάμα, ότι βγήκα νικητής μέσα από όλους τους αγώνες που έδωσα μέχρι σήμερα στη ζωή αλλά και μέσα από τις αγωνίες μου για το μέλλον αυτού του τόπου, όσο παράξενο και παράδοξο κι αν ακούεται. Νιώθω, ακόμη, ότι βγήκα νικητής από τις αγωνίες μου για το μέλλον της ανθρωπότητας ολόκληρης... Τώρα το συνειδητοποιώ πως, έστω και αν δεν κουμάνταρα στη ζωή μου ν’ αποκτήσω τεράστια ακίνητη και κινητή περιουσία, ευτυχώς, δηλαδή, λέω τώρα, γιατί θα μου την «κούρευαν», καμιά στιγμή από τη θυελλώδη ζωή μου δεν  πήγε χαμένη, γιατί όλοι οι μόχθοι και οι κόποι μου, όλες μου οι δοκιμασίες με έχουν οδηγήσει ασυναίσθητα στη δημιουργία του λογοτεχνικού μου έργου.  

Η ευαισθησία, οι σκέψεις και οι γνώσεις που έχω βάλει μέσα στο μέχρι τώρα εκδομένο έργο μου, τι άλλο είναι παρά η ζωή που έχω μέχρι τώρα ζήσει; Τι άλλο είναι παρά η ζωή και μάλιστα στην πιο γνήσια μορφή της; Επομένως, αυτό το έργο μου ήταν η προσπάθειά μου να δημιουργήσω, ένα νόημα ζωής. Και έχω την αίσθηση ότι το κατόρθωσα… Έτσι τώρα, μ’ αυτό το κακό που μας βρήκε,  αρχίζω σιγά σιγά, μετά τον αιφνιδιασμό, να τα βλέπω όλα, όσα είναι γύρω μου, αλλά και τον κόσμο ολόκληρο, όχι με απαισιόδοξη αλλά με αισιόδοξη διάθεση. Έχω την αίσθηση ότι ξαναζώ τη ζωή μου χάρη στο συγγραφικό μου έργο, ιδιαίτερα στην ποίησή μου, και σε εκείνο το έργο, που αν το επιτρέψει και ο Θεός, θα ακολουθήσει και το οποίο κανένας δεν θα μπορεί να μου το «κουρέψει» ή να το λεηλατήσει...

Νιώθω ότι τώρα ξαναγεννιέται η ζωή όχι μόνο για μένα αλλά και για τη χώρα μου και για την οικουμένη ολόκληρη.

                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου